Gündem kategorisinde, 28 May 2026 tarihinde yayınlandı

Trabzon Orman İşletme Müdürlüğü, Bölge Müdürü Ahmet Demirci’yi ağırladı. Gerçekleştirilen ziyarette Ahmet Demirci, kurum personeliyle bir araya gelerek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Toplantıda devam eden projeler, ormancılık faaliyetleri ve saha çalışmaları üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
Ziyaret kapsamında kurumun mevcut çalışmaları ele alınırken, ormancılık hizmetlerinin daha etkin yürütülmesine yönelik görüş alışverişi yapıldığı belirtildi.
Yetkililer, kurumlar arası koordinasyon ve saha çalışmalarının önemine dikkat çekerek, orman varlığının korunması ve sürdürülebilir ormancılık faaliyetlerinin devam edeceğini ifade etti.
Haber Editörü : ArakliHaber
Tüm Yazıları
Yorumlara Kapalı
